FAQ – 24Baby Community App en Forum
Heb je een vraag over de community, het forum of over de app? Hieronder vind je de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail deze dan naar info@24baby.be.
Download nu de 24Baby-App
Download nu de 24Baby Zwangerschaps-App en volg de zwangerschapskalender, word lid van je geboorteclub en praat mee op het forum.
Meestgestelde vragen
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Het is niet mogelijk om je gebruikersnaam te wijzigen. De enige manier om je gebruikersnaam te wijzigen, is je opnieuw registreren. Dit kan je doen door je huidige account te verwijderen en je weer opnieuw te registreren, of door je te registreren met een ander e-mailadres.
Hoe start ik een topic?
Je kan een topic openen door rechtsonder op de groene knop met het witte kruis te klikken. Er opent dan een nieuw scherm. Als je klaar bent met het typen van je bericht, klik je rechtsboven op ‘aanmaken’.
Een topic plaatsen lukt niet, wat nu?
Controleer of je een categorie en tag hebt toegevoegd aan je topic. Zonder categorie/tag kan het topic niet aangemaakt worden. Heb je dit wel gedaan en lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op via info@24baby.be.
Hoe verwijder ik een topic?
Het verwijderen van een topic doe je door rechtsonder je topic op de 3 puntjes te klikken, waarna je de optie hebt om het topic te verwijderen. Het verwijderen van een topic kan tot 5 minuten na het plaatsen van het topic, daarna is dit niet meer mogelijk. Het verwijderen van een topic kan ook niet meer als iemand deze geliked heeft of wanneer erop gereageerd is.
Is een topic in strijd met de huisregels of gedragsregels, of bevat het privacygevoelige informatie? Rapporteer het topic dan. De moderators beoordelen of het topic aangepast of verwijderd moet worden.
Hoe wijzig of verwijder ik een reactie?
Het wijzigen van een reactie is niet mogelijk. Het verwijderen kan tot 5 minuten na het plaatsen van de reactie, daarna kan dit niet meer. De enige andere manier om niet meer aan de reactie(s) gelinkt te worden, is het verwijderen van je account. De reactie blijft nog online, maar het is niet meer zichtbaar wie de reactie heeft geplaatst. Dit wordt gedaan om te voorkomen dat een actieve discussie wordt verwijderd of onderbroken.
Is een reactie in strijd met de huisregels of gedragsregels, of bevat het privacygevoelige informatie? Rapporteer de reactie of het topic dan. De moderators beoordelen of de reactie verwijderd moet worden.
Mijn reactie/topic is verdwenen/verwijderd, hoe kan dit?
De moderators kunnen reacties en topics verwijderen die in strijd zijn met de huisregels of gedragsregels. Wanneer zij dit doen, sturen zij altijd een mail met de melding waarom het topic of je reactie is verwijderd, of plaatsen zij een bericht in het topic. Heb je hierover vragen? Neem dan contact op via info@24baby.be.
Hoe wijzig ik de volgorde van reacties?
Je kan zelf bepalen of je eerst de nieuwste of eerst de oudste reacties bovenaan een topic wil zien. Dit kan je instellen rechtsboven de eerste reactie na het openingstopic.
Hoe zoek ik op een onderwerp of topic?
Klik op het vergrootglas-icoon en type je zoekterm in.
Hoe zet ik meldingen uit?
Ga in de app naar profiel (rechtsonder) -> instellingen -> notificaties -> hier vind je een knop om meldingen aan/uit te zetten.
Waar kan ik misbruik melden?
Alle reacties en topics die in strijd zijn met de huisregels of gedragsregels, vallen onder misbruik. Deze kan je rapporteren bij de moderators of Community Manager (de 3 puntjes -> rapporteer bericht).
Of stuur een mail naar info@24baby.be en vermeld duidelijk waar het om gaat. Probeer goed toe te lichten waarom het bericht in strijd is en verwijderd moet
Hoe verwijder ik mijn account?
Ga naar profiel -> instellingen -> account & zichtbaarheid -> account verwijderen. Je account wordt verwijderd. Je geposte berichten blijven anoniem zichtbaar, onder de naam ‘verwijderd lid’.
Ik ontvang geen nieuwsbrieven meer
Controleer in de app of je staat ingeschreven voor de nieuwsbrieven. Dit doe je bij profiel -> profiel bewerken -> klik op je zwangerschap of kind -> daar zie je of de ’toggle’ wel of niet aan staat. Ontvang je nog steeds geen nieuwsbrieven? Neem dan contact op met info@24baby.be.
Waar kan ik bugs, klachten en suggesties melden?
Werkt iets in de app niet goed, kom je iets tegen dat beter kan of heb je een goed idee? Mail dit dan naar info@24baby.be of plaats een topic in de categorie ‘algemeen’ met de tags ‘suggesties’. Alle feedback wordt zeer gewaardeerd. Helaas kunnen we niet alle suggesties doorvoeren, maar alles wordt bekeken en beoordeeld.